Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 15:18:17 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/11678 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Mullavere 
küla, Tapa-Tartu 395,3-401,8 km (Mullavere raudteeülesõidukoht KM 400,016) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja AS Eesti Raudtee (registrikood 
11575838) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) 
ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2411271/11678 Jõgeva maakonnas 
Jõgeva vallas Mullavere külas Tapa-Tartu raudteeliini 400,016 kilomeetril 
oleva raudteeülesõidukoha ja sellega seotud seadmete ning liiklusmärkide 
demonteerimiseks. Raudteeülesõidu asemele ehitatakse viadukt, mille 
ehitusloa on väljastanud Transpordiamet 06.09.2024. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa menetluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27127275>  (menetlus nr: 
452099), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI MÄGAR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister